پرياپريا، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

پري نازم

فداي دخترمهربونم

1391/11/2 15:20
نویسنده : مامان بهي
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام هزارتاسلام به دخترنازم.الان شما مدرسه اي عروسكم.با اينكه يه كوچولو خوابم مياد ولي گفتم اول بيام واسه دخترنازم بنويسم .ماشالاهرروز بزرگتر وعاقلترميشي.يه وقتاحرفايي ميزني كه من اين شكلي ميشمتعجبخيلي بيشتراز اوني كه بايدميدوني ومن اينو دوست دارم.خيلي هم رازداري چندبارتا حالا امتحانت كردم قربونت بشم الهي.واقعادختر داشتن يه نعمته مخصوصا واسه مادرلبخندممنون ازخداي خوبم بخاطرهديه زيباش واينكه منولايق دونست.خداي خوبم اين نعمتو واسم هميشه شاد وسلامت نگه دار.الهي امين.امروز داشتم نهار رو اماده ميكردم ميخواستم ببرمت حمام ولي گفتي مامان توخسته شدي خودم ميرم قربون مهربونيت بشم مامان.خيلي دوستت دارم.قلبتا بعدعشق مامان خدانگهدارتبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پري نازم می باشد